TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC zanotował średnio 0,39 proc. udziału (screen: YouTube/Marcin TV Nagrania Telewizyjne)
W sierpniu liderem kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ był naziemny TVP ABC.
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował średnio 0,39 proc. udziału (wzrost z 0,33 proc. w sierpniu 2024 roku). Dalej były Nick Jr. (Paramount Global) - 0,21 proc. (spadek z 0,26 proc.), BBC CBeebies (BBC Studios) - 0,16 proc. (wzrost z 0,09 proc.) i MiniMini+ (Canal+ Polska) - 0,16 proc. (wzrost z 0,14 proc.).
Kolejne miejsca zajęły: Disney Junior (The Walt Disney Company) - 0,13 proc. udziału (spadek z 0,3 proc.), Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) - 0,11 proc. (spadek z 0,16 proc.), Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) - 0,1 proc. (spadek z 0,11 proc.), Nickelodeon (Paramount Global) - 0,08 proc. (spadek z 0,16 proc.), Disney Channel (The Walt Disney Company) - 0,07 proc. (spadek z 0,13 proc.), Cartoonito (Warner Bros. Discovery) - 0,06 proc. (spadek z 0,12 proc.) i Nicktoons (Paramount Global) - 0,06 proc. (spadek z 0,09 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVP ABC - 0,25 proc. (spadek z 0,29 proc.). Dalej były MiniMini+ - 0,24 proc. (wzrost z 0,16 proc.) i Nick. Jr. - 0,2 proc. (spadek z 0,3 proc.).
Dane: Nielsen Media
(MNIE, 07.09.2025)










