Zmiany w zespole marketingu biura reklamy Polsatu
Marek Friedman został dyrektorem marketingu w spółce PM (dawniej Polsat Media), która jest biurem reklamy telewizji Polsat, TV 4 i Puls.
Friedman w maju odszedł z domu mediowego Brand & Media OMD, gdzie był group account directorem. Pracował m.in. dla Grupy Żywiec SA i Citroen Polska. Propozycję pracy złożył mu Maciej Stec, dyrektor zarządzający PM, który jeszcze półtora roku temu był dyrektorem Brand & Media OMD. Tym samym przeorganizowano dział marketingu i analiz PM, któremu szefowała Ewa Brzózka-Kadula. Teraz wyodrębniono dwie osobne struktury: zespół marketingu, którym kieruje Friedman i zespół analiz - szefem jest Brzózka-Kadula. Friedman ma się zająć wsparciem sprzedaży i tworzeniem wizerunku PM, a Brzózka-Kadula doradztwem na rzecz stacji telewizyjnych obsługiwanych przez biuro reklamy. (MŁ)(MŁ, 09.07.2004)










