Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DomBank proponuje: ”Zmień dzielnicowego”

Trwa kampania kredytu hipotecznego DomBanku (oddział Getin Banku). Poprzedziła ją dwutygodniowa akcja teaserowa.

Na początku kwietnia na billboardach w największych miastach Polski pojawiły się czarno-białe plakaty z hasłami: ”Zmień dzielnicowego”, ”Zmień dozorcę” i ”Zmień sąsiada”. Teraz na plakatach pojawiło się hasło ”Zmień adres” – w ten sposób DomBank reklamuje kredyty hipoteczne. Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie prasę, nośniki outdooru, Internet, POS i reklamę na środkach komunikacji miejskiej. Kreację przygotowała Agencja Wanilia, media zakupił MediaVest.

(KRZ, 12.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.