Polsat poprawił w sierpniu wyniki oglądalności w grupach ogólnej i komercyjnej
Polsat w 4+ zwiększył udział z 6,09 proc. do 6,34 proc., a w 16-59 z 6,37 proc. do 6,96 proc. (fot. Albert Zawada/PAP)
W sierpniu TVP 1 miała najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polsat, który wyprzedził TVN.
W grupie ogólnej TVP 1 zanotowała 6,74 proc. udziału w rynku (spadek z 7,93 proc. w sierpniu 2024 roku). Druga była Republika, która zaliczyła wzrost z 3,78 proc. do 6,67 proc. Wynik poprawił też Polsat - z 6,09 proc. do 6,34 proc. Udział TVN wyniósł 5,28 proc. (spadek z 5,64 proc.), a TVN 24 - 4,83 proc. (spadek z 5,3 proc.). Kolejny był TVP 2 - 4,7 proc. (spadek z 5,25 proc.).
Wśród najchętniej oglądanych telewizji były także: TVN Siedem - 3,29 proc. (wzrost z 3,26 proc.), TV Puls - 3,19 proc. (wzrost z 2,74 proc.), TV 4 - 2,59 proc. (spadek z 2,69 proc.) i TV 6 - 1,75 proc. (spadek z 1,87 proc.).
Tuż za TOP 10 uplasowały się TVP Info - 1,69 proc. (wzrost z 1,23 proc.) i wPolsce24 - 1,67 proc. (wzrost z 0,33 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polsat, który zwiększył udział z 6,37 proc. do 6,96 proc. Zeszłoroczny lider - TVN - zanotował spadek z 6,81 proc. do 6,34 proc. Udział TVP 1 wyniósł 4,5 proc. (spadek z 5,96 proc.), a TVN Siedem - 4,3 proc. (wzrost z 4,09 proc.).
Kolejne były: TV Puls - 3,84 proc. (wzrost z 3,3 proc.), Republika - 3,72 proc. (wzrost z 1,71 proc.), TVP 2 - 3,56 proc. (spadek z 4 proc.), TVN 24 - 3,17 proc. (spadek z 3,38 proc.), TV 4 - 2,72 proc. (spadek z 2,77 proc.) i TTV - 2,03 proc. (spadek z 2,4 proc.).
Dane: Nielsen Media
(KOZ, 02.09.2025)










