Tylko połączone dzienniki zwiększyły sprzedaż w lutym
12.04.2007, 08:09
Większość tytułów z pierwszej dziesiątki dzienników regionalnych o największej sprzedaży zanotowała w lutym br. spadki w porównaniu z lutym 2006 roku. Wzrosła sprzedaż tylko tych dzienników, które w ub.r. połączyły się z innymi.
Pierwsze miejsce pod względem średniej sprzedaży ogółem w lutym br. zachował ”Dziennik Zachodni” z wynikiem 93 130 egz. (spadek o 6,28 proc.). Druga jest ”Gazeta Pomorska” – 87 601 egz. (spadek o 2,69 proc.), trzeci ”Głos Wielkopolski” – 55 522 egz. (wzrost o 74,31 proc., na ten wynik miało wpływ połączenie ”Głosu Wielkopolskiego” z ”Gazetą Poznańską” w grudniu ub.r.). Dziesiątkę największych dzienników regionalnych uzupełniają: ”Express Ilustrowany” – 52 827 egz. (spadek o 2,62 proc.), ”Dziennik Łódzki” – 51 764 egz. (spadek o 0,04 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 51 634 egz. (spadek o 4,22 proc.), ”Gazeta Lubuska” – 48 053 egz. (spadek o 1,94 proc.), ”Dziennik Polski” – 45 741 egz. (spadek o 21,19 proc.), ”Głos - Dziennik Pomorza” – 44 300 egz. (tytuł ukazuje się od 12 stycznia br., po połączeniu trzech pomorskich dzienników: ”Głosu Koszalińskiego/Głosu Słupskiego”, ”Głosu Pomorza” i ”Głosu Szczecińskiego”), ”Echo Dnia” – 37 552 egz. (wzrost o 7,18 proc., tytuł połączył się w czerwcu ub.r. z kieleckim dziennikiem ”Słowo”). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(SK, 12.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










