Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 09, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmieniony podział obowiązków w biurze reklamy Business Press

Stanowisko dyrektora biura reklamy wydawnictwa Business Press będzie nieobsadzone. Po tym, jak odeszła Mariola Wiercińska (została dyrektorem wydawniczym miesięcznika "Sukces"), jej obowiązki przejęli dotychczasowi kierownicy tytułów.

Adam Feldman kieruje działem sprzedaży reklam miesięcznika "Businessman Magazine" i raportów specjalnych, Jolanta Sobolewska - działem sprzedaży reklam magazynów: "Kaleidoscope", "Vis-a-vis", "Intercity" i miesięcznika dla młodzieży licealnej "Break". Wydawca podjął decyzję, że kwartalnik "Projekt Dom i Biuro" od jesieni będzie się ukazywał jako dodatek do "Businessman Magazine" (dołączany co dwa miesiące), a nie odrębny tytuł. Decyzja ta tłumaczona jest "analizą efektywności tytułu". (AN)

(AN, 09.07.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.