Zmieniony podział obowiązków w biurze reklamy Business Press
09.07.2004, 00:00
Stanowisko dyrektora biura reklamy wydawnictwa Business Press będzie nieobsadzone. Po tym, jak odeszła Mariola Wiercińska (została dyrektorem wydawniczym miesięcznika "Sukces"), jej obowiązki przejęli dotychczasowi kierownicy tytułów.
Adam Feldman kieruje działem sprzedaży reklam miesięcznika "Businessman Magazine" i raportów specjalnych, Jolanta Sobolewska - działem sprzedaży reklam magazynów: "Kaleidoscope", "Vis-a-vis", "Intercity" i miesięcznika dla młodzieży licealnej "Break". Wydawca podjął decyzję, że kwartalnik "Projekt Dom i Biuro" od jesieni będzie się ukazywał jako dodatek do "Businessman Magazine" (dołączany co dwa miesiące), a nie odrębny tytuł. Decyzja ta tłumaczona jest "analizą efektywności tytułu". (AN)(AN, 09.07.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










