Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 29, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Play ma 2,11 mln klientów stacjonarnego internetu i telewizji

Przychody Play z usług stacjonarnych i dla domu w pierwszym półroczu wyniosły 992 mln zł (fot. materiały prasowe)

Grupa Play na koniec pierwszego półrocza 2025 roku miała 2,11 mln klientów usług stacjonarnego internetu i telewizji, w tym oferowanych wcześniej przez operatora kablowego UPC Polska.

W pierwszym półroczu grupa zanotowała 5,14 mld zł całkowitych przychodów, o 2,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2024 roku. Przychody z usług stacjonarnych i dla domu w pierwszym półroczu były rok do roku wyższe o 0,9 proc. i wyniosły 992 mln zł. W samym drugim kwartale było to 2,59 mld zł całkowitych przychodów (rok do roku 3 proc. więcej), w tym 497 mln zł z usług stacjonarnych (0,5 proc. więcej).

Czytaj też: Liczba subskrypcji Tok FM Premium przekroczyła 54 tys. Wzrost rok do roku

Na koniec czerwca grupa odnotowała 13,43 mln aktywnych klientów mobilnych (łącznie kontraktowych i prepaid), o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz 2,11 mln klientów usług stacjonarnych (o 1 proc. więcej). 

We wrześniu 2021 roku P4 - operator sieci Play - podpisał umowę kupna wszystkich udziałów w UPC Polska z grupy Liberty Global za 7 mld zł. Transakcję sfinalizowano na początku kwietnia 2022 roku.

(MNIE, 29.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.