Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" ze średnią sprzedażą powyżej 73 tys. egzemplarzy pozostaje liderem segmentu

W drugim kwartale średnia sprzedaż "Polityki" spadła o 4,6 proc.

"Polityka" w drugim kwartale 2025 roku była najlepiej sprzedającym się tytułem w segmencie tygodników opinii.

Według danych PBC średnia sprzedaż "Polityki" (Wydawnictwo Polityka) wyniosła w drugim kwartale br. 73 353 egzemplarzy, co w porównaniu z tym okresem w 2024 roku oznacza spadek o 4,6 proc.

Czytaj też: "Tygodnik do Rzeczy" podrożał o 1 zł. Zrównał się z tygodnikiem "Polityka"

Kolejne tytuły w zestawieniu to:

  • "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 52 386 egz. (spadek o 16,8 proc.);
  • "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 23 942 egz. (spadek o 14,8 proc.);
  • "Do Rzeczy" (Orle Pióro) – 25 271 (spadek o 9,4 proc.);
  • "Sieci" (Fratria) – 24 081 egz. (spadek o 18,2 proc.);
  • "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – 20 739 egz. (spadek o 5,1 proc.);
  • "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 10 519 egz. (spadek o 6,5 proc.).

"Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) sprzedawał średnio 54 961 egz. (spadek o 1,7 proc.), a tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – 117 552 egz. (spadek o 13,2 proc.).

Czytaj też: Kolporter otworzył siedem nowych saloników prasowych. Drugie tyle zamknął

(MZD, 24.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.