Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" ze średnią sprzedażą powyżej 73 tys. egzemplarzy pozostaje liderem segmentu

W drugim kwartale średnia sprzedaż "Polityki" spadła o 4,6 proc.

"Polityka" w drugim kwartale 2025 roku była najlepiej sprzedającym się tytułem w segmencie tygodników opinii.

Według danych PBC średnia sprzedaż "Polityki" (Wydawnictwo Polityka) wyniosła w drugim kwartale br. 73 353 egzemplarzy, co w porównaniu z tym okresem w 2024 roku oznacza spadek o 4,6 proc.

Czytaj też: "Tygodnik do Rzeczy" podrożał o 1 zł. Zrównał się z tygodnikiem "Polityka"

Kolejne tytuły w zestawieniu to:

  • "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 52 386 egz. (spadek o 16,8 proc.);
  • "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 23 942 egz. (spadek o 14,8 proc.);
  • "Do Rzeczy" (Orle Pióro) – 25 271 (spadek o 9,4 proc.);
  • "Sieci" (Fratria) – 24 081 egz. (spadek o 18,2 proc.);
  • "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – 20 739 egz. (spadek o 5,1 proc.);
  • "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 10 519 egz. (spadek o 6,5 proc.).

"Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) sprzedawał średnio 54 961 egz. (spadek o 1,7 proc.), a tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – 117 552 egz. (spadek o 13,2 proc.).

Czytaj też: Kolporter otworzył siedem nowych saloników prasowych. Drugie tyle zamknął

(MZD, 24.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.