Zoom TV w pierwszym półroczu na minusie. Wśród powodów kampania "Magii nagości"
Zoom TV czwartą edycję "Magii nagości" pokazywał wiosną (fot. materiały prasowe)
Grupa Kino Polska w pierwszym półroczu 2025 roku uzyskała 161,5 mln zł przychodów i 39 mln zł zysku netto. Wyniki poprawiła Stopklatka, ale na minusie był Zoom TV.
Skonsolidowane przychody były wyższe o 4 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2024 roku. Wpływy z reklam wzrosły o 4,2 proc., do 71,8 mln zł.
Przychody reklamowe naziemnej Stopklatki wyniosły 31,6 mln zł (wzrost o 5,9 proc.), a naziemnego Zoom TV - 15,9 mln zł (spadek o 2,1 proc.). Zysk Stopklatki wzrósł o 41,4 proc. - do 8,3 mln zł. Zoom TV zakończył półrocze ze stratą (1,6 mln zł na minusie) wobec 901 tys. zł na plusie rok wcześniej. Jak podano w sprawozdaniu, spadek rentowności związany był m.in. z wyższymi kosztami kampanii marketingowej nowego sezonu nadawanego wiosną programu "Magia nagości".
Segment kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne przyniósł 83,8 mln zł przychodów (wzrost o 4,3 proc.), a Kino Polska - 17,8 mln zł (spadek o 4,2 proc.).
Grupa Kino Polska poniosła 116,6 mln zł kosztów operacyjnych (wzrost o 6,8 proc.). Zysk netto wyniósł 39 mln zł (wzrost o 7,4 proc.), a zysk na poziomie EBITDA - 88,1 mln zł (wzrost o 14,8 proc.).
(KOZ, 22.08.2025)










