Jakub Kessler zastępuje Marka Sworowskiego na stanowisku dyrektora marketingu Porsche Polska
Jakub Kessler przez ostatnie siedem lat pracował w Volkswagen Group Polska (fot. materiały prasowe)
Marek Sworowski, dotychczasowy dyrektor marketingu i customer experience, został nowym dyrektorem sprzedaży Porsche Polska, a jego dotychczasowe stanowisko objął Jakub Kessler.
Sworowski jest związany z Porsche od 11 lat, a dyrektorem marketingu był od 2018 roku. Pod jego kierownictwem Polska stała się jednym z najaktywniejszych krajów w Europie pod względem organizacji eventów marki. Od międzynarodowych festiwali Scopes i Luftgekühlt, po lokalne inicjatywy, takie jak Porsche Parade, Cold Waves czy Hel Riders.
Czytaj też: Trzy nowe osoby w agencji Asap&Asap. Rozbudowa związana z liczbą projektów
Jakub Kessler dołącza do Porsche z Volkswagen Group Polska, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał za rozwój marek Seat i Cupra. Przed pracą w grupie motoryzacyjnej był związany przez ponad osiem lat z Beiersdorf, gdzie odpowiadał m.in. za personal & men categorie w firmie Rossmann.
Stanowisko dyrektora sprzedaży Marek Sworowski przejmuje po Dorocie Zyskowskiej, która wciąż będzie pracować dla marki, jednak na razie spółka nie informuje o jej nowym stanowisku.
Czytaj też: Czterodniowy tydzień pracy w reklamie? Zdaniem szefów to na razie niewykonalne
(KAP, 20.08.2025)










