Grupa Kino Polska w pierwszym półroczu wypracowała 39 mln zł zysku
Jak podano, zarówno w skali kwartału, jak i półrocza największy wzrost wyników finansowych zanotowała naziemna Stopklatka (fot. materiały prasowe)
Grupa Kino Polska, nadawca m.in. naziemnych kanałów Zoom TV i Stopklatka, w pierwszym półroczu miała 161,5 mln zł przychodów z umów z klientami - wynika ze wstępnych wyników opublikowanych przez grupę.
Oznacza to wzrost tych przychodów rok do roku o 4 proc. Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 48,6 mln zł (wzrost o 9 proc.), a zysk netto - 39 mln zł (wzrost o 7 proc.).
Z kolei przychody z tytułu umów z klientami w drugim kwartale wyniosły 84,9 mln zł (6 proc. więcej), zysk na działalności operacyjnej - 24,7 mln zł (15 proc. w górę), a zysk netto - niemal 20 mln zł (13 proc. więcej).
Czytaj też: Michał Adamczyk o odejściu z roli dyrektora programowego wPolsce24: "Takie są ustalenia"
Jak podano, zarówno w skali kwartału, jak i półrocza największy wzrost wyników finansowych w porównaniu do analogicznych miesięcy ub.r. zanotowała naziemna Stopklatka. "Grupa wygenerowała wyższe wyniki również w segmentach kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne oraz produkcja kanałów TV, zanotowała także dodatnie różnice kursowe. W analizowanych miesiącach niższe rezultaty są widoczne przede wszystkim w segmentach Zoom TV oraz kanały marki Kino Polska" - poinformowano.
Ostateczne wyniki mają zostać podane 21 sierpnia.
(MNIE, 14.08.2025)










