Od września drożeją reklamy w Radiu Zet. Dobra koniunktura na rynku
Ceny spotów w Radiu Zet wzrosną średnią o 5,7 proc. (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurozet od 1 września podnosi ceny reklam w Radiu Zet oraz pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost.
Ceny spotów w Radiu Zet wzrosną średnio o 5,7 proc. (dni powszednie, godz. 6-20). W przypadku pakietów Audio Zet i Audio Zet Boost podwyżka wynosi średnio 5,4 proc.
Radio drugim najszybciej rosnącym medium
Jak przypomina Maciej Moszczyński, członek zarządu i dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, według raportu Publicis Groupe w pierwszym kwartale 2025 roku radio było drugim, po internecie, najszybciej rosnącym medium w Polsce (wzrost wartości rynku reklamy radiowej oszacowano na 7,1 proc.).
Czytaj też: W radiowej Trójce do końca wakacji gośćmi rano będą eksperci zamiast polityków
– Utrzymująca się bardzo dobra koniunktura na rynku radiowym, duży popyt na nasze produkty sprzedażowe, a także działania konkurencji skłoniły nas do wprowadzenia wrześniowych zmian cenników reklamowych Grupy Eurozet – wyjaśnia Maciej Moszczyński.
Rośnie również słuchalność radia. W drugim kwartale 2025 roku radia każdego dnia słuchało 18,77 mln Polaków w wieku 15-75 lat, czyli o 112 tys. więcej niż w drugim kwartale 2024 roku (badanie Radio Track).
Grupa Eurozet po raz ostatni podniosła ceny reklam w lutym 2025 roku (w Radiu Zet średnio o 3,6 proc., w Audio Zet – o 2,5 proc., a w Audio Zet Boost – o 3 proc.).
Od września drożeją również reklamy w Grupie RMF (średni wzrost wyniesie 5,7-5,8 proc.).
Czytaj też: Radio Track: wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Zet, Radia Złote Przeboje i Radia Plus
(KOZ, 15.08.2025)










