Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż większości luksusowych pism dla kobiet w styczniu wzrosła

W styczniu br. większość luksusowych miesięczników dla kobiet miała większą sprzedaż niż w styczniu 2006 roku. Pozycję lidera zachował "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem 243 999 egz. (wzrost o 11,74 proc.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Kolejne pozycje zajęły: ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem 175 982 egz. (spadek o 2,29 proc.), ”Glamour” (G + J Polska) – 136 567 egz. (spadek o 3,9 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 107 527 egz. (wzrost o 32,1 proc.), ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 98 972 egz. (wzrost o 23,76 proc.), ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 83 899 egz. (wzrost o 58,25 proc.) i ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 49 826 egz. (wzrost o 29,78 proc.). Miesięcznik ”Joy” (Marquard Media Polska), który ukazuje się od kwietnia 2006 roku, w styczniu br. osiągnął sprzedaż ogółem 225 736 egz. Shoppingowy miesięcznik dla kobiet ”Avanti” (Agora SA) w styczniu br. sprzedał się w liczbie 131 017 egz. (spadek o 8,84 proc.).

(TW, 10.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.