Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Puls Biznesu” z nowym formatem reklamowym

”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) wprowadził do oferty nowy format reklamowy - rozkładówkę na drugiej i trzeciej stronie redakcyjnej.

Koszt takiej reklamy to ponad 90 tys. zł netto, a sprzedaż miejsca jest indywidualnie negocjowana z klientami. Jako pierwsza skorzystała z niego firma Vistula & Wólczanka SA. Według danych Expert Monitor przychody reklamowe ”Pulsu Biznesu” w 2006 rok (cennikowo, bez autopromocji) wyniosły 51,1 mln zł i były wyższe o 15,05 proc. niż rok wcześniej.

(SK, 10.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.