Kolejne zmiany w biurze reklamy Bauera
06.04.2007, 18:00
Biuro reklamy i planowania mediów Wydawnictwa Bauer wydzieliło i scentralizowało zespół ds. koordynacji oraz powołało dwóch specjalistów ds. kluczowych klientów. Jak tłumaczy Maciej Kutak, p.o. dyrektora biura reklamy w wydawnictwie, jest to kolejny etap usprawniania struktury biura.
W skład zespołu ds. koordynacji wchodzi sześć osób, które do tej pory koordynowały pracą w poszczególnych działach biura. Są to Anna Kardas, Marta Burzyńska, Justyna Gasińska, Paulina Piotrowska, Wojciech Szota i Małgorzata Szymańska, która jako główny koordynator kieruje zespołem. Szymańska ma podlegać dyrektorowi działu promocji sprzedaży i marketingu (właśnie kończy się rekrutacja na t stanowisko). Dział kluczowych klientów kierowany przez Marcina Gudowicza został wzmocniony o dwie osoby: Ewę Żebrowską i Katarzynę Misiaszek, które zostały specjalistami ds. kluczowych klientów. Żebrowska była dotąd starszym specjalistą ds. reklamy w dziale pism telewizyjnych, natomiast Misiaszek – specjalistą ds. reklamy pism luksusowych. Małgorzata Teodorczyk, dotychczas specjalista ds. reklamy w dziale reklamy pism telewizyjnych awansowała ponadto na kierownika tego działu.(AW, 06.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










