Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Narodowego Ośrodka Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji

Pod hasłem ”Mały kraj na wielkie wakacje” w sobotę rozpoczęła się kampania wizerunkowa Chorwacji. Potrwa do końca czerwca.

Reklamy zamówiono w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Zachodni”, ”Poznaj Świat”, ”Żagle”), telewizji (TVN 24) oraz Internecie (Podroze.pl). Akcji towarzyszyć będą: relacje na żywo z Chorwacji, które pokaże TVN 24 i TVN Meteo – łącznie ponad 250 minut. Także pięć programów ”Podróże kulinarne Robert Makłowicza” w TVP 2 będzie dotyczyć kuchni Chorwackiej. Za kreację, dobór i zakup mediów odpowiada Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji.

(DOK, 06.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.