Marcin Sosiński uhonorowany wyróżnieniem Hall of Fame Golden Drum
Marcin Sosiński jest trzecim Polakiem uhonorowanym Hall of Fame Goden Drum (fot. materiały prasowe)
Marcin Sosiński, chief creative officer w Dentsu Creative Poland & CEE, został uhonorowany wyróżnieniem Hall of Fame Golden Drum.
Wyróżnienie to otrzymują osoby, które wywarły znaczący wpływ na branżę kreatywną, liderzy, którzy inspirują, motywują i pomagają innym w rozwoju.
Marcin Sosiński jest związany z branżą od ponad 20 lat. W 2024 roku został chief creative officerem na Polskę i CEE w Dentsu Creative. Wcześniej, przez 14 lat, pracował w McCann Polska, gdzie pełnił funkcję executive creative directora, a przez dwa lata również dyrektora zarządzającego.
Sosiński jest jednym z najczęściej nagradzanych twórców w regionie. Został doceniony na licznych festiwalach branży kreatywnej: Cannes Lions (w tym Titanium, dwa Grand Prix i kilka Złotych, Srebrnych oraz Brązowych), D&AD Black Pencil (pierwszy dla polskiej agencji), Eurobest, LIA, Gerety Awards, The One Show, Webbys, Clios, Golden Drum i New York Festivals.
Sosiński jest trzecim Polakiem uhonorowanym Hall of Fame Golden Drum - wcześniej na tej liście znaleźli się Jarek Ziębiński, udziałowiec i członek zarządu WebTalk, oraz Darek Zatorski, reżyser reklamowy (wówczas obaj w Leo Burnett Warszawa).
Golden Drum Festival odbędzie się w dniach 13-14 października w słoweńskim mieście Portorož.
(AMS, 31.07.2025)










