Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play reklamuje się w grze Second Life

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął promocję marki w grze komputerowej Second Life. Projektem zajmuje się agencja interaktywna FFCreation.

Na potrzeby marki w grze stworzono wirtualny klub muzyczny Play, w którym można tańczyć, poznawać ludzi, oglądać billboardy i reklamy telewizyjne nowej sieci komórkowej. Billboardy Play znajdują się w pobliżu wirtualnej redakcji ”Przekroju” i popularnego wśród polskich graczy klubu ”All Stars”. W grze powstanie też multimedialna wyspa Play w regionie o nazwie ”Whatever” (hasło jest wykorzystywane w reklamach telewizyjnych operatora). Wyspa będzie miała 65 tys. mkw. powierzchni i będą na niej budowane m.in. wieżowce z apartamentami dla użytkowników sieci. Second Life to gra, w której tworzy się wirtualny świat – gracze mogą m.in. pracować, zarabiać i wydawać pieniądze, prowadzić interesy, realizować swoje pasje albo szukać przyjaciół. Grę stworzyła amerykańska spółka Linden Lab. W Polsce jest ponad 20 tys. zarejestrowanych użytkowników Second Life.
 

(TW, 05.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.