Trzy dzienniki ogólnopolskie zwiększyły sprzedaż w lutym
05.04.2007, 08:07
Tylko "Gazeta Wyborcza", "Gazeta Giełdy Parkiet" i "Puls Biznesu" zanotowały w lutym br. wzrost średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z lutym ub.r.
Pozycję lidera zachował ”Fakt” ze średnią sprzedażą ogółem 532 172 egz., co oznacza spadek o 1,07 proc. w porównaniu z lutym 2006 roku. Druga jest ”Gazeta Wyborcza” – 468 059 egz. (wzrost o 14,08 proc.), a trzeci ”Dziennik” – 218 352 egz. (ukazuje się od kwietnia ub.r.). Kolejne miejsca zajmują: ”Super Express” – 204 048 egz. (spadek o 4,19 proc.), ”Rzeczpospolita” – 146 453 egz. (spadek o 8,86 proc.), ”Gazeta Prawna” – 74 868 egz. (spadek o 1,75 proc.), ”Przegląd Sportowy” – 63 624 egz. (spadek o 7,22 proc.), ”Puls Biznesu” – 19 972 egz. (wzrost o 0,99 proc.), ”Gazeta Giełdy Parkiet” – 11 549 egz. (wzrost o 17,76 proc.). Średnia sprzedaż ogółem tytułów ogólnopolskich ukazujących się dwa razy w tygodniu wyniosła w lutym: ”Gazeta Podatkowa” – 38 623 (wzrost o 0,17 proc.), ”Giełda Samochodowa” – 13 253 (spadek o 17,53 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(SK, 05.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










