Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wprost" zmieni layout i style book

Do czerwca zmieni się layout i styl pisania tekstów w tygodniku "Wprost" (AWR "Wprost").

Nawigacja zostanie uproszczona. Pojawi się więcej zdjęć i grafiki. Przeważać mają krótkie teksty (do 5 tys. znaków). Najdłuższe artykuły będą liczyć maksymalnie 9 tys. znaków. Znikną długie opisy wydarzeń, zastąpi je analiza i komentarze. – Jeśli publicysta ma wyraziste poglądy, powinien ujawniać je poprzez ostrzejszy styl pisania, a nie osobiste opisywanie świata – mówi Stanisław Janecki, redaktor naczelny tygodnika. Zaznacza, że to tylko kilka wytycznych nowego style booka, który zostanie opracowany. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w ub.r. wyniosła 138 151 egz. (dane ZKDP).

(AW, 05.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.