Michał Siejak dyrektorem marketingu i komunikacji Korony Kielce
Michał Siejak w przeszłości związany był z Canal+, gdzie odpowiadał za produkcję materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą (fot. materiały prasowe)
Michał Siejak został dyrektorem marketingu i komunikacji Korony Kielce – klubu występującego w piłkarskiej PKO BP Ekstraklasie. Dotychczasowy dyrektor, Rafał Kielczyk, kontynuuje pracę w strukturach klubu.
W latach 2011-2019 Michał Siejak współpracował z Korona SA, tworząc klubową telewizję Korona TV. Od lipca 2019 roku związany był z Canal+, gdzie odpowiadał za produkcję materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą – m.in. finałów NBA, El Clásico, meczów Premier League czy spotkań tenisowych Igi Świątek. Jest współtwórcą sportowych seriali dokumentalnych, takich jak "Sędziowie", "Piłkarze na podsłuchu" czy "Trenerzy pod presją".
Współpracował również z reprezentacją Polski w Amp futbolu, Fundacją Marcina Gortata czy platformą streamingową Viaplay.
(MAC, 14.07.2025)










