Luca Filardo chief revenue officerem w Adlook
Luca Filardo z branżą mediową związany jest od 13 lat (fot. materiały prasowe)
Luca Filardo został chief revenue officerem (CRO) w Adlook, dostawcy usług AdTech, specjalizującym się w docieraniu do odbiorców online i w środowisku CTV (Connected TV).
Filardo odpowiada za kształtowanie globalnej strategii rozwoju, koordynujec działania związane ze skalowaniem biznesu i efektywnością operacyjną we wszystkich regionach, w tym w Polsce. Nowy CRO jest związany z Adlook od blisko trzech lat, z czego przez ostatnie 12 miesięcy jako SVP commercial growth. Jako CRO skupi się na integracji zespołów i procesów sprzedażowych, aby ujednolicić i usprawnić sposób obsługi klientów na poszczególnych rynkach.
Luca Filardo w branży mediów i reklamy cyfrowej pracuje od ponad 13 lat. Przed dołączeniem do Adlook zajmował stanowiska kierownicze m.in. w Audience Science i Index Exchange.
Globalnym CEO Adlook jest Jakub Kossut.
(KAP, 10.07.2025)










