Radio Track: w pierwszym półroczu więcej osób słuchało radia
Wyższą słuchalność radio odnotowało we wszystkich grupach wiekowych (fot. materiały prasowe)
W pierwszym półroczu 2025 roku codziennie radia słuchało 18,7 mln osób w wieku 15-75 lat, czyli o blisko 400 tys. więcej niż w pierwszym półroczu 2024 roku.
Jak wynika z badania Radio Track – realizowanego przez Kantar i Adres:Media – zasięg dzienny radia wzrósł z 62,3 proc. do 63,6 proc.
Wyższą słuchalność radio odnotowało we wszystkich grupach wiekowych. Wśród słuchaczy 15-24 zasięg wyniósł 54 proc. (wzrost z 53,3 proc.), 25-39 lat – 61,1 proc. (wzrost z 60,4 proc.), 40-59 lat – 69,5 proc. (wzrost z 67,5 proc.), a 60-75 lat – 62,6 proc. (wzrost z 61,1 proc.).
Zobacz także: Z początku miało być skromniej. Wywiad z Jerzym Sosnowskim, współtwórcą Radia Nowy Świat
Najpopularniejszym miejscem słuchania radia jest samochód, w którym słuchało go 11,4 mln Polaków (o ok. 380 tys. więcej).
(KOZ, 10.07.2025)










