Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS zwiększył bazę punktów profilowanych

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zwiększyła do 100 tys. liczbę miejsc, na których planuje kampanie profilowane.

Baza (tzw. POI od ang. Points of Interests), która dotychczas liczyła 60 tys. punktów, została zaktualizowana o nowe adresy szkół oraz firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i bankowej. Idea kampanii profilowanych AMS-u i system AMS TOProfiler zdobyły nagrodę w kategorii innowacyjna zmiana w tegorocznej edycji konkursu Media Trendy.

(TW, 04.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.