Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Lipiec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Garden of Words partnerem PKO Ubezpieczenia w komunikacji PR

Agencja jest odpowiedzialna m.in. za realizację badania "Dobrostan Polek 2025" (fot. materiały prasowe)

Agencja Garden of Words (Garden of Words Group) rozpoczęła współpracę z marką PKO Ubezpieczenia, która należy do grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za komunikację medialną programu Balance Space, który PKO Ubezpieczenia rozwija od kilku lat. To inicjatywa poświęcona dobrostanowi psychicznemu i fizycznemu Polaków - z naciskiem na budowanie odporności psychicznej. Garden of Words wsparło PKO Ubezpieczenia w całościowej realizacji badania i raportu "Dobrostan Polek 2025. Jak dzisiaj czują się kobiety?", organizacji konferencji prasowej oraz odpowiada za kompleksową obsługę medialną całego projektu.

Po stronie Garden of Words za komunikację PKO Ubezpieczenia odpowiada zespół pod kierunkiem Jadwigi Deręgowskiej, senior account managerki, w jego skład wchodzą Marta Piszcz, account managerka, i Julia Dudzińska, account executive.

(KAP, 04.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.