Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kerris odpowiada za kampanię launchującą nowy produkt Lisner Dip

Celem projektu jest zaprezentowanie nowej linii dipów i osadzenie ich w kontekście konsumenckim (fot. materiały prasowe)

Agencja Kerris realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nową kategorię produktową marki Lisner - Lisner Dip.

Celem projektu jest zaprezentowanie nowej linii dipów i osadzenie ich w kontekście konsumenckim - wspólnego oglądania filmów i seriali. Inspiracją stały się plakaty filmowe, recenzje oraz motywy znane z festiwali filmowych. Dodatkowym elementem aktywacji jest seeding wśród mikroinfluencerów oraz konkurs skierowany do odbiorców w mediach społecznościowych.

Zakres prac realizowanych przez Kerris obejmuje przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję materiałów kampanijnych, współpracę z twórcami UGC, działania seedingowe wśród mikroinfluencerów, organizację konkursu oraz zakup mediów w kanałach social media.

(AMS, 04.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.