Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu spółki Sokołów

Łukasz Kaszuba ostatnio był dyrektorem marketingu w spółce Animex (fot. materiały prasowe)

Z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu Sokołów SA objął Łukasz Kaszuba.

Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.

Łukasz Kaszuba na początku kariery był związany z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny. Po siedmiu latach zdecydował się na następny krok w karierze i od 1 lipca pełni funkcję dyrektora marketingu Sokołów SA.

Od 1 lipca Cezary Jasiński, dotychczasowy senior dyrektor biura marketingu, objął nowe stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu w spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.

(AMS, 04.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.