Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu spółki Sokołów

Łukasz Kaszuba ostatnio był dyrektorem marketingu w spółce Animex (fot. materiały prasowe)
Z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu Sokołów SA objął Łukasz Kaszuba.
Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.
Łukasz Kaszuba na początku kariery był związany z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny. Po siedmiu latach zdecydował się na następny krok w karierze i od 1 lipca pełni funkcję dyrektora marketingu Sokołów SA.
Od 1 lipca Cezary Jasiński, dotychczasowy senior dyrektor biura marketingu, objął nowe stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu w spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.
(AMS, 04.07.2025)
