Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marketing zapachowy po raz pierwszy w sieci salonów Wittchen

Firma ConSensus Technology przygotowała dla salonów z galanterią skórzaną Wittchen kampanię marketingu zapachowego.

Dystrybutory wydzielające delikatną woń męskich perfum pojawiły się wczoraj w 25 największych firmowych salonach Wittchen w całym kraju. Firma wybrała zapach spośród 12 zaproponowanych po ponad trzymiesięcznych testach. Wittchen z możliwości, jakie daje marketing zapachowy, korzysta w Polsce po raz pierwszy. Liczy na podniesienie prestiżu swoich produktów.

(DOK, 04.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.