"Dzień dobry TVN" w czerwcu zyskało widzów, a "Pytanie na śniadanie" TVP 2 ich straciło

"Dzień dobry TVN" prowadzą m.in. Marcin Prokop i Dorota Wellman (fot. materiały prasowe)
W czerwcu 2025 roku wzrosła widownia "Dzień dobry TVN", a spadła "Pytania na śniadanie".
"Dzień dobry TVN" (7.45-11.20) wybierało średnio 386 tys. widzów, czyli o 30 tys. więcej niż w czerwcu 2024 roku. Przekładało się to na 8,34 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 7,74 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 udział spadł jednak z 9,57 proc. do 9,39 proc. Pod koniec czerwca program zmienił się w "Dzień dobry wakacje" i jest nadawany tylko w weekendy.
"Pytanie na śniadanie" (od 7.30 do ok. 11.15) gromadziło w TVP 2 średnio 279 tys. widzów, czyli o 23 tys. mniej niż rok wcześniej. W czasie emisji programu udział telewizyjnej Dwójki w grupie 4+ zmniejszył się z 6,49 proc. do 5,9 proc., a w 16-49 z 5,33 proc. do 5,08 proc.
Czytaj też: Polskie Radio 24 i Trójka wprowadzają wakacyjne ramówki. Nowe audycje
Od 30 sierpnia własną śniadaniówkę ma Polsat. W czerwcu pokazano jedno wydanie "Halo tu Polsat". Miało 155 tys. widzów (2,65 proc. w 4+ i 3,21 proc. w 16-49). Obecnie program ma wakacyjną przerwę, która zakończy się 22 sierpnia.
Polsat wcześniej - od ok. 6 rano - pokazuje "Nowy dzień z Polsat News", który w czerwcu gromadził na głównej antenie średnio 199 tys. widzów (o 20 tys. mniej) przy 7,67 proc. udziału w 4+ (spadek z 8,78 proc.) i 10,34 proc. w 16-49 (wzrost z 9,73 proc).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
(MNIE, 03.07.2025)
