Nielsen Media: TVP 1 liderem półrocza w grupie ogólnej, a TVN w komercyjnej 16-59

W grupie ogólnej 4+ TVP 1 zwiększył udział z 7,08 proc. do 7,15 proc. (fot. Pixabay.com)
W pierwszym półroczu 2025 roku TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia, natomiast TVN prowadził w grupie komercyjnej 16-59.
W grupie ogólnej 4+ TVP 1 uzyskał 7,15 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 7,08 proc. w pierwszym półroczu 2024 roku. Polsat zanotował minimalny wzrost z 6,54 proc. do 6,55 proc. Za Polsatem uplasowała się Republika, która zwiększyła udział z 3,14 proc. do 6,18 proc.
Dalej znalazły się: TVN - 6,10 proc. (spadek z 6,60 proc.), TVP 2 - 5,76 proc. (spadek z 6,59 proc.), TVN 24 - 5,53 proc. (spadek z 6,43 proc.), TV Puls - 3,25 proc. (wzrost z 2,77 proc.), TVN Siedem - 3,07 proc. (spadek z 3,14 proc.), TV 4 - 2,84 proc. (wzrost z 2,80 proc.) i TV 6 - 1,75 proc. (wzrost z 1,59 proc.).
Czytaj też: Polskie Radio 24 i Trójka wprowadzają wakacyjne ramówki. Nowe audycje
Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 na czele był TVN, którego udział to 7,22 proc. (spadek z 7,61 proc.). Polsat miał 7,12 proc. udziału (wzrost z 6,95 proc.), TVP 1 - 4,81 proc. (spadek z 5,07 proc.), TVP 2 - 4,22 proc. (spadek z 5 proc.), a TV Puls - 3,92 proc. (wzrost z 3,4 proc.).
Kolejne były: TVN Siedem 3,83 proc. (spadek z 3,85 proc.), TVN 24 - 3,76 proc. (spadek z 4,13 proc.), Republika - 3,23 proc. (wzrost z 1,73 proc.), TV 4 - 2,99 proc. (wzrost z 2,84 proc.) i TTV - 2,34 proc. (spadek z 2,66 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, KOZ, 03.07.2025)
