Agencja mediowa Media Context realizuje kampanię Dax Sun
W tym roku kampania Dax Sun w wyróżnia się silnym naciskiem na formaty audio (fot. materiały prasowe)
W czerwcu ruszyła ogólnopolska kampania Dax Sun, którą po raz kolejny agencja mediowa Media Context realizuje wspólnie z Dax Cosmetics.
W tym roku kampania Dax Sun w wyróżnia się silnym naciskiem na formaty audio, obejmując zarówno radio, jak i platformy cyfrowe, takie jak Spotify i AudioXi.
Kampania obejmuje sponsoring radiowy oraz konkursy na antenie i Instagramie RMF FM, w których słuchacze będą mogli zdobyć zestawy kosmetyków do opalania Dax Sun.
"Dzięki kompleksowemu podejściu kampania łączy siłę i zasięg radia z cyfrowymi narzędziami audio, tworząc spójną narrację – od fal radiowych po nowoczesne platformy streamingowe. To kolejny krok w skutecznej komunikacji naszej marki, podkreślający dbałość o bezpieczną ochronę słoneczną" - podkreślono w komunikacie.
(KOZ, 25.06.2025)










