Team One zdobyła budżet reklamowy projektu ”Dziennika”
02.04.2007, 08:15
Agencja Team One rozpoczyna współpracę z ”Dziennikiem”. Będzie obsługiwać tego klienta wspólnie z agencją PZL, która pracuje dla dziennika Axel Springer Polska od początku.
Team One (Saatchi & Saatchi) będzie obsługiwać budżet reklamowy jednego z projektów ”Dziennika”. Nie poinformowano o szczegółach kampanii. Nie potwierdzono też, czy będzie to kampania dodatku ekonomicznego ”Dziennika”. Jak informowaliśmy w ”Presserwisie” 19 marca, debiut dodatku, który ma być konkurencją dla tzw. stron ekonomicznych ”Rzeczpospolitej” (Presspublica), zaplanowano na drugą połowę kwietnia. Team One zdobyła budżet ”Dziennika” w wyniku przetargu, który rozstrzygnięto w marcu.(MŁ, 02.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










