Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Team One zdobyła budżet reklamowy projektu ”Dziennika”

Agencja Team One rozpoczyna współpracę z ”Dziennikiem”. Będzie obsługiwać tego klienta wspólnie z agencją PZL, która pracuje dla dziennika Axel Springer Polska od początku.

Team One (Saatchi & Saatchi) będzie obsługiwać budżet reklamowy jednego z projektów ”Dziennika”. Nie poinformowano o szczegółach kampanii. Nie potwierdzono też, czy będzie to kampania dodatku ekonomicznego ”Dziennika”. Jak informowaliśmy w ”Presserwisie” 19 marca, debiut dodatku, który ma być konkurencją dla tzw. stron ekonomicznych ”Rzeczpospolitej” (Presspublica), zaplanowano na drugą połowę kwietnia. Team One zdobyła budżet ”Dziennika” w wyniku przetargu, który rozstrzygnięto w marcu.

(MŁ, 02.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.