Upływa termin składania prac na konkurs KTR 2007
02.04.2007, 08:14
Dzisiaj o 14 upływa termin zgłaszania prac na Polski Konkurs Reklamy KTR 2007. Odbywającą się po raz czwarty imprezę organizuje Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.
Zgłoszone prace oceni 110 jurorów pracujących w sześciu składach pod kierownictwem moderatorów: kategoria reklama TV i warsztat TV, radio - Maciej Kowalczuk (reżyser reklamowy z teamu ChukChuk); reklama print, foto, ilustracja – Iwona Kluszczyńska i Monika Dagiel (McCann Erickson); design – Wojciech Mierowski (BNA); active advertising – Piotr Alchimowicz (Tipping Point); nowe media – Marek Piotrowski (FFCreation); KTR 360 – Paweł Kastory (Corporate Profiles DDB) i Kot Przybora (PZL). Obradom jury przewodniczyć będzie Michael Conrad, prezes Berlin School of Creative Leadership, twórca 10-stopniowej skali oceny prac kreatywnych. Nagrody zostaną rozdane 23 kwietnia na uroczystej gali w teatrze Roma. Tego dnia po raz pierwszy w ramach konkursu reklamowego odbędzie się Kongres Reklamy. Większość wykładów poświęcona będzie aspektom kreatywności: np. Patrick Collister, wykładowca IPA (międzynarodowej organizacji reklamowej) opowie, jak ułożyć współpracę pomiędzy klientem a agencją, by powstawały kreatywne reklamy i obie strony były zadowolone ze współpracy. Fred Senn, autor książki ”Juicing the orange”, będzie z kolei przekonywał, że kreatywnie nie oznacza nieefektywnie. Na przykładzie swojej agencji reklamowej Fallon Worldwide opowie, jak stworzyć agencję doradztwa marketingowego słynną z kreatywnych pomysłów, które w efekcie przynoszą duże zyski.(MAZ, 02.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










