Paweł Stankiewicz dyrektorem kreatywnym agencji Advalue

Paweł Stankiewicz kieruje zespołem kreatywnym agencji (fot. materiały prasowe)
Paweł Stankiewicz został dyrektorem kreatywnym agencji Advalue. W strukturach awansowała Aneta Lisicka.
Paweł Stankiewicz kieruje zespołem kreatywnym agencji, odpowiada za jego rozwój i jakość realizowanych projektów. Do jego obowiązków należy również ścisła współpraca z działem strategii oraz wsparcie kluczowych klientów w opracowywaniu spójnych i skutecznych rozwiązań komunikacyjnych.
Stankiewicz z branżą reklamową jest związany od ponad 20 lat. Pracował w polskich i międzynarodowych agencjach: TBWA\Tequila, McCann Erickson, Ogilvy, Scholz & Friends, GPD, Red8, Dentsu, a ostatnio w AWX. Realizował kampanie m.in. dla Totalizatora Sportowego, PKO BP, PZU, Banku Santander, Carlsberga, Kompanii Piwowarskiej, Link4, Polpharmy i Unilevera.
Aneta Lisicka, która dołączyła do Advalue w 2024 roku jako senior account manager, awansowała na stanowisko client service directorki. Jej zadaniem jest dbanie o jakość obsługi klientów, rozwój partnerskich relacji oraz zapewnienie efektywnej współpracy w ramach prowadzonych projektów.
Lisicka od ponad dwóch dekad jest związana z branżą reklamową i marketingową. Wśród firm, z którymi współpracowała, są m.in. Mastercard, Nestlé, Plus GSM, Amica, L’Oréal (La Roche-Posay), Ferrero Polska, Danone – Żywiec Zdrój oraz Nutricia, Nivea Polska, Warta, PGNiG czy PGE.
Wcześniej do zespołu Advalue dołączyła Aneta Szerszeniewska, która objęła stanowisko PR manager group head. Odpowiada za rozwój działu PR & content marketing – od rozbudowy struktur i procesów po wdrażanie spójnej strategii komunikacyjnej dla klientów agencji oraz samego Advalue. Współpracowała m.in. z Citi Handlowy, UPC, Air Products, Schülke Polska, Balcia Insurance, Glovo Polska, Pixi Beauty, Tomaszem Ossolińskim i duetem modowym Bohoboco.
Czytaj też: W Telewizyjnej Agencji Informacyjnej nie będzie zmian. Kierownictwo uspokaja zespół
(AMS, 06.06.2025)
