Marcin Bełza objął stanowisko CEO Walk Creative oraz COO Grupy Walk
Marcin Bełza przez prawie 10 lat był związany z O11E (One Eleven) (fot. materiały prasowe)
Marcin Bełza, ostatnio prezes zarządu Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego, dołączył do Grupy Walk, w której objął nowe stanowisko.
W roli CEO ma być odpowiedzialny za rozwój Walk Creative, a jako dyrektor operacyjny Grupy Walk będzie wspólnie z zarządzającymi Walk PR i Walk Events pracował nad procesami wspierającymi ofertę cross-sell. Główne pola jego kompetencji to budowa i zarządzanie zespołami projektowymi, tworzenie strategii komunikacyjnych oraz badania.
Czytaj też: Jakub Krawczyk managing directorem w Assembly Digital Commerce
Bełza przez prawie 10 lat był związany z O11E (One Eleven). Pracował dla takich firm jak: Big Milk, Apap, Ibuprom, Gripex, VISA, Toyota, Procter & Gamble, ITI / Discovery, Canal+, Finlandia. Był m.in. jurorem konkursu Effie, jego laureatem oraz szefem Polskiego Klubu Brandingu przy SAR.
Został także uhonorowany globalną nagrodą Procter & Gamble – Brand Building Award – za opracowanie i wdrożenie jednych z najskuteczniejszych kampanii trade’owych dla największych brandów tego koncernu.
Wcześniej pracował m.in. w firmie Brać Polskie Wina, Saatchi & Saatchi czy 4Frame.
Czytaj też: Specjaliści i dyrygenci. Rozmowa z Beatą Szcześniak, general manager Spark Foundry
(AMS, 03.06.2025)










