"Squid Game" i Netflix zdecydowanymi liderami w rankingu seriali Nielsena

Premiera trzeciego sezonu "Squid Game" na Netflixie 27 czerwca (screen: YouTube/Netflix)
Nielsen po raz pierwszy zaprezentował łączny ranking oglądalności seriali w amerykańskich kanałach linearnych i serwisach streamingowych. Na liście 100 najchętniej oglądanych pozycji dominują tytuły Netflixa. Zwyciężył drugi sezon "Squid Game", wyprzedzając "Dojrzewanie".
"Squid Game" był wyraźnie najlepszy. Nielsen w ciągu 35 tygodni (taki okres przyjęto za podstawę obliczeń) naliczył koreańskiemu serialowi 27,1 mln oglądających. Czteroodcinkowe "Adolescence", czyli "Dojrzewanie", miało 19 mln. Najlepszy serial z telewizji linearnej to "Tropiciel" ("Tracker") z CBS - 17,4 mln. Czwarty był "Reacher" Prime Video - 17,3 mln.
Czołowa dziesiątka najchętniej oglądanych seriali (w mln widzów)
1. "Squid Game 2" (Netflix) - 27,1
2. "Dojrzewanie" (Netflix) - 19,0
3. "Tropiciel" (CBS) - 17,4
4. "Reacher" (Prime Video) - 17,3
5. "Genialna Morgan" (ABC) - 16,1
6. "Matlock" (CBS) - 16,0
7. "Landman" (Paramount+) - 15,8
8. "Potwory: Historia Lyle'a i Erika Menendezów" (Netflix) - 15,7
9. "Dzień zero" (Netflix) - 15,7
10. "Nikt tego nie chce" (Netflix) - 15,2
Trzeci sezon otwierającego ranking serialu "Squid Game" ma trafić na Netflixa w piątek 27 czerwca.
(MAC, 30.05.2025)
