Dział: PRASA

Dodano: Maj 30, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Zwierciadło" liderem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet

Średnia sprzedaż "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 70 781 egz.

W pierwszym kwartale tego roku "Zwierciadło" pod względem sprzedaży było liderem miesięczników luksusowych dla kobiet. W tym okresie wzrosła sprzedaż "Twojego Stylu".

Jak wynika z danych PBC, średnia sprzedaż "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 70 781 egz. (z czego 11 390 egz. to e-wydania) i była o 10,33 proc. niższa niż w pierwszym kwartale 2024 roku.

Drugi w zestawieniu jest "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 70 721 egz. (7446 to e-wydania) – wzrost o 0,70 proc.

Dalej były:
• "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) – 33 288 egz. (spadek o 10,45 proc.)
• "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 24 807 egz. (253 to e-wydania) - spadek o 13,88 proc.

Tytuły Burdy Media Polska - "Elle" oraz "Glamour" pod koniec maja ub.r. zostały wycofane z audytu PBC.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa

(MZD, 30.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.