"Zwierciadło" liderem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet
Średnia sprzedaż "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 70 781 egz.
W pierwszym kwartale tego roku "Zwierciadło" pod względem sprzedaży było liderem miesięczników luksusowych dla kobiet. W tym okresie wzrosła sprzedaż "Twojego Stylu".
Jak wynika z danych PBC, średnia sprzedaż "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 70 781 egz. (z czego 11 390 egz. to e-wydania) i była o 10,33 proc. niższa niż w pierwszym kwartale 2024 roku.
Drugi w zestawieniu jest "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 70 721 egz. (7446 to e-wydania) – wzrost o 0,70 proc.
Dalej były:
• "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) – 33 288 egz. (spadek o 10,45 proc.)
• "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 24 807 egz. (253 to e-wydania) - spadek o 13,88 proc.
Tytuły Burdy Media Polska - "Elle" oraz "Glamour" pod koniec maja ub.r. zostały wycofane z audytu PBC.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa
(MZD, 30.05.2025)










