Anna Deck poprowadzi projekt ID w Polskich Badaniach Internetu
Anna Deck wiele lat pracowała w spółkach należących do GroupM (fot. materiały prasowe)
Anna Deck objęła stanowisko head of ID w Polskich Badaniach Internetu. Poprowadzi projekt PBI ID. Jest to nowy identyfikator reklamowy, który ma umożliwić zarządzanie reklamami bez third-party cookies.
Celem utworzenia identyfikatora PBI ID są potrzeby statystyczne, analityczne wydawców, a przede wszystkim zapewnienie rynkowi rozwiązania umożliwiającego zarządzanie reklamami bez korzystania z third-party cookies.
Anna Deck koordynuje prace nad produktem i tworzy jego strategię wejścia na rynek. Będzie odpowiadać za jego prawidłowe funkcjonowanie i rozwój, a także za współpracę z agencjami mediowymi, klientami i dostawcami rozwiązań technologii dla ekosystemu reklamowego. Podlega bezpośrednio prezesowi PBI Krzysztofowi Mikulskiemu.
W marcu Mikulski mówił "Presserwisowi": "W połowie roku zakończy się development PBI ID i narzędzie zacznie być testowane. Moją ambicją jest, żeby w kampaniach w czwartym kwartale identyfikator mógł być już wykorzystywany".
Anna Deck wiele lat pracowała w spółkach należących do GroupM (obecnie WPP Media). W latach 2019-2025 jako innovation leader, a następnie programmatic senior expert współtworzyła dla agencji i jej klientów nowe produkty wykorzystujące technologię programmatic.
(MS, 30.05.2025)










