Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cennikowe przychody reklamowe "Super Expressu" w kwietniu wzrosły o 111 proc.

Największe cennikowe wpływy z reklam zanotowała "Gazeta Wyborcza" (fot. Grzegorz Jakubowski/PAP)

W kwietniu 2025 roku wpływy reklamowe "Super Expressu" wzrosły o 111,27 proc. w porównaniu z kwietniem 2024 roku – wynika z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów. Największy spadek zanotowała "Gazeta Polska Codziennie".

Spośród dzienników ogólnopolskich największe cennikowe przychody z reklam uzyskała "Gazeta Wyborcza" (Grupa Agora) – 17,83 mln zł, co oznacza wzrost o 1,95 proc. względem kwietnia 2024 roku.

Czytaj też: Spadki przychodów Agory większe w internecie niż w prasie. Raport finansowy

Wpływy reklamowe "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) wyniosły 13,15 mln zł i były o 3,95 proc. niższe. Większy spadek (o 7,31 proc.) dotyczył "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor PL), który z reklam zebrał 12,16 mln zł.

"Super Express" (Grupa ZPR Media) uzyskał z reklam 8,95 mln zł, czyli o 111,27 proc. więcej niż rok wcześniej.

Przychody reklamowe "Faktu" zmniejszyły się o 35,63 proc. – do 5,24 mln zł. Zaś największy spadek (o 39,16 proc.) poniosła "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA), której wpływy wyniosły 3,30 mln zł.

Czytaj też: Ponad 120 mln zł zysku netto Wydawnictwa Bauer w 2024 roku. Wszystko na dywidendy

(JF, 01.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.