Cennikowe przychody reklamowe "Super Expressu" w kwietniu wzrosły o 111 proc.

Największe cennikowe wpływy z reklam zanotowała "Gazeta Wyborcza" (fot. Grzegorz Jakubowski/PAP)
W kwietniu 2025 roku wpływy reklamowe "Super Expressu" wzrosły o 111,27 proc. w porównaniu z kwietniem 2024 roku – wynika z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów. Największy spadek zanotowała "Gazeta Polska Codziennie".
Spośród dzienników ogólnopolskich największe cennikowe przychody z reklam uzyskała "Gazeta Wyborcza" (Grupa Agora) – 17,83 mln zł, co oznacza wzrost o 1,95 proc. względem kwietnia 2024 roku.
Czytaj też: Spadki przychodów Agory większe w internecie niż w prasie. Raport finansowy
Wpływy reklamowe "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) wyniosły 13,15 mln zł i były o 3,95 proc. niższe. Większy spadek (o 7,31 proc.) dotyczył "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor PL), który z reklam zebrał 12,16 mln zł.
"Super Express" (Grupa ZPR Media) uzyskał z reklam 8,95 mln zł, czyli o 111,27 proc. więcej niż rok wcześniej.
Przychody reklamowe "Faktu" zmniejszyły się o 35,63 proc. – do 5,24 mln zł. Zaś największy spadek (o 39,16 proc.) poniosła "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA), której wpływy wyniosły 3,30 mln zł.
Czytaj też: Ponad 120 mln zł zysku netto Wydawnictwa Bauer w 2024 roku. Wszystko na dywidendy
(JF, 01.06.2025)
