Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kto Pana tutaj wpuścił?" nowym programem wPolsce24. Autorem Rafał Jarząbek

W swoim programie Rafał Jarząbek pokazuje, jak wygląda praca reportera od kulis (screen: YouTube/wPolsce24)

W ramówce naziemnej stacji wPolsce24 (Fratria) pojawił się program "Kto Pana tutaj wpuścił?" autorstwa reportera kanału Rafała Jarząbka.

Pierwszy odcinek nadano we wtorek o 16.20. Program będzie emitowany co tydzień. Jarząbek pokazuje w nim, jak wygląda praca reportera od kulis, w tym przy kampanii wyborczej.

Rafał Jarząbek współprowadzi też program "Bez spiny". W przeszłości był związany z TVP. W marcu 2024 roku, w czasie protestu rolników, zakłócał pracę reporterom TVP Info, twierdząc, że Telewizja Polska jest nielegalna. Z kolei w 2023 roku Onet pisał: "We wtorek na spotkaniu Donalda Tuska z mieszkańcami Siedlec polityk usłyszał kilka niewygodnych pytań »z tłumu«. - Odczytuje pan pytania, które pojawiają się w ostatnich dniach na wszelkich konferencjach działaczy PiS - powiedział przewodniczący Platformy Obywatelskiej. Onet ustalił, że nie był to przypadkowy obywatel, ale Rafał Jarząbek, współpracujący z TVP Info".

Czytaj też: Miliony przed telewizorami podczas ogłoszenia sondażowych wyników wyborów. Liderem TVN

W ostatnim czasie w ofercie kanału wPolsce24 pojawiły się też programy "Pyta wPolsce" youtubera Mikołaja "Jaoka" Janusza i "Czego nie rozumiecie?". Ten drugi prowadzi bloger Paweł Rybicki, który odpowiadał za media społecznościowe Andrzeja Dudy w czasie jego kampanii prezydenckiej.

Według Nielsen Media (dane z uwzględnieniem widowni poza domem) w kwietniu kanał wPolsce24 miał średnio 1,26 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,36 proc. w kwietniu 2024, gdy w jego miejscu nadawała Telewizja wPolsce.pl).

(MNIE, 22.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.