McCann Poland z głównymi nagrodami na festiwalu The One Show

McCann Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 (fot. materiały prasowe)
McCann Polska zdobyła łącznie 11 nagród na festiwalu The One Show 2025 za kampanie "Room for Everyone" i "Where to Settle", zrealizowane dla Mastercard.
Projekt "Room for Everyone" otrzymał dwa Gold Pencil w kategoriach Direct Marketing: B2B Communications oraz Direct Marketing for Good. Zdobył również dwa Silver Pencil, cztery Bronze Pencil oraz dwa wyróżnienia Merit w kategoriach Experiential & Immersive for Good oraz Interactive, Online & Mobile – Utility. Druga z kampanii – "Where to Settle" – została nagrodzona Silver Pencil w kategorii Creative Effectiveness w sektorze Banking / Financial Services / Insurance / Investment.
Czytaj też: Daniel Kuber awansował na stanowisko head of creative projects w SAR
Obie kampanie opierają się na wykorzystaniu technologii i danych, by wspierać integrację społeczną i rozwój mikro przedsiębiorczości. "Room for Everyone" promuje ideę biznesów komplementarnych. Powstał z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach."Where to Settle" udostępnia uchodźcom platformę, która ułatwiać ma znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania poza największymi aglomeracjami.
Gala wręczenia nagród odbyła się w piątek 16 maja w Nowym Jorku.
Czytaj też: Platige Image z nagrodą Golden Cube za filmowy zwiastun "Wiedźmina 4"
(AMS, 19.05.2025)
