Artegence dzieli operacje na business units. Michał Wolski pokieruje częścią Marketing 360

Michał Wolski obejmuje stery głównej części agencji (fot. materiały prasowe)
Michał Wolski, dotychczasowy group account director w Artegence, awansował na stanowisko business unit directora Marketing 360 i obejmuje stery głównej części agencji.
W nowej roli Wolski, związany z agencją od 2018 roku, odpowiada za rozwój i rentowność całego pionu usług z obszaru komunikacji 360, a także za budowę zespołu i strategii operacyjnej, która wesprze dalszy rozwój Artegence.
Czytaj też: Powstała Komisja Etyki Public Relations. "Krok w stronę bardziej przejrzystej branży"
Business unit Marketing 360 będzie skupiać się na kompleksowej obsłudze marek różnych sektorów, m.in. automotive, FMCG, finansów, usług oraz technologii i elektroniki użytkowej, a także na rozwijaniu współpracy z kluczowymi klientami agencji, takimi jak Volkswagen, Grupa Żywiec, Ferrero Rocher, Credit Agricole, Alab Laboratoria czy Samsung.
To, co w wielu agencjach funkcjonuje osobno, w Artegence ma działać jako ściśle zintegrowany ekosystem, w którym wszystkie elementy – od strategii, przez kreację, po wdrożenie – współpracują w czasie rzeczywistym.
Zakres działań wydzielonego business unit obejmuje m.in.: projektowanie i realizację zintegrowanych kampanii 360. Ze szczególnym naciskiem na rdzenną kompetencję Artegence – digital, obsługę SoMe, działania influencerskie, trade marketing, projekty opakowań i produkcję wszelkich materiałów reklamowych. A także loterie, konkursy i logistykę nagród, content maintenance – zarządzanie treściami w cyfrowych ekosystemach klienckich (w tym no-code, low-code development).
Czytaj też: Tomasz Ślusarski objął stanowisko head of brand strategy w Feeders Agency
Artegence stawia na połączenie kompetencji strategicznych i kreatywnych z technologią, pozwalającą zwiększać efektywność i skalowalność komunikacji. To właśnie technologia w służbie marketingu ma się stać osią drugiego business unit Artegence, nad którego rozwojem obecnie pracuje top management agencji.
Utworzenie business unitów to początek procesu szerszych zmian zaplanowanych w agencji Artegence, mającej dopasować ofertę do zmieniających się potrzeb klientów oraz pojawiających się trendów w świecie komunikacji marketingowej.
Czytaj też: Justyna Brańka została menedżerką ds. komunikacji w Bielendzie
(AMS, 14.05.2025)
