Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowości w promocji miast

W tym roku promocja miast nabierze tempa – uważa Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny agencji Eskadra Market Place, który wczoraj poprowadził wykład "Nowe trendy w promocji miast" na konferencji poświęconej promocji miast i regionów. Konferencja towarzyszyła międzynarodowym targom artykułów i usług reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo w Poznaniu.

- W Polsce cokolwiek wydarzy się w dziedzinie marketingu miast, będzie nowym trendem. Bo faktycznie żyjemy na marketingowej pustyni – zauważył Zmyślony. - Naszym celem było przedstawienie samorządowcom narzędzi marketingu, PR oraz propozycji firm outdoorowych, które mogą być wykorzystane w kreowaniu wizerunku miast – mówi Marta Gojżewska, specjalistka ds. promocji Międzynarodowych Targów Poznańskich SA, organizatora imprezy

(PS, 29.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.