Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kate Moss reklamuje nowy tusz Rimmel

W telewizji, Internecie i na nośnikach indoroowych będzie przebiegała kampania nowego tuszu do rzęs marki Rimmel (Coty Polska).

W kwietniu ruszy kampania nowego tuszu do rzęs Magnif’eye. Obejmie telewizję (TVN, Polsat, TVN Siedem, TV 4 oraz stacje, których czas reklamowy oferuje Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media), Internet i nośniki indoorowe w klubach i szkołach wyższych. W reklamach występuje modelka Kate Moss, twarz marki Rimmel. Spot adaptowała i projekty graficzne wykorzystywane w Internecie i na nośnikach przygotowała agencja reklamowa Soda. Media zaplanował i kupił Mediaedge:cia.

(MAZ, 29.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.