Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Activa Studio wypromuje komedię Woody’ego Allena

Agencja Activa Studio przygotowała kampanię dla dystrybutora filmów firmy Best Film. Wypromuje ona najnowszą komedię Woody’ego Allena "Scoop – gorący temat" ze Scarlett Johansson w roli głównej.

30-sekundowe spoty pojawią się w telewizji (Canal+) oraz radiu (Radio Zet). Kampania będzie miała wsparcie także w prasie (”Przekrój”, ”Gala”, ”Dziennik”, ”Aktivist”, ”Exklusiv”) oraz Internecie (Wirtualna Polska, Filmweb.pl, Polki.pl). Za kreację i dobór mediów odpowiada Best Film. Kampania rozpocznie się 6 kwietnia i potrwa do 20 kwietnia.

(DOK, 28.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.