Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "Kiedyś to było" sięga w TVP Info 159 tys. widzów

Jak na razie najwięcej widzów zgromadził program w ostatnią sobotę (screen Vod.tvp.pl)

Widownia programu "Kiedyś to było", prowadzonego przez Agatę Bachanek i dziennikarza radiowej Jedynki Romana Czejarka, w TVP Info dochodzi do 159 tys. widzów.

Tylu widzów zgromadził program w ostatni weekend (od września 2024 roku pokazywany w soboty o 21.15).

Poziom 100 tys. widzów "Kiedyś to było" w wieczornym paśmie przekroczyło jak na razie jeszcze cztery razy: 8 lutego 2025 roku (121 tys.), 7 grudnia 2024 (115 tys.), 30 listopada 2024 roku (109 tys.) i 14 grudnia 2024 roku (108 tys.).

Wydania "Kiedyś to było" od września 2024 roku ogląda w TVP Info średnio 82 tys. widzów, co przekłada się na 0,67 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 0,45 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Za dwa tygodnie rusza nowy serwis TVN 24+. Zniknie marka TVN 24 Go

Przykładowo w pierwszym kwartale 2025 roku średni udział TVP Info wynosił 1,7 proc. w 4+ i 0,9 proc. w 16-59.

Wcześniej - od kwietnia 2024 roku - program pokazywano w soboty o 18.30.

W programie "Kiedyś to było" Agata Bachanek i Roman Czejarek w stylizowanym na retro studiu prezentują archiwalne materiały telewizyjne, które odpowiadają aktualnym datom emisji programu, ale pochodzą sprzed lat. Do studia zapraszani są również goście. Program pokazuje młodszym widzom, jak wyglądało życie w Polsce przed laty, a starszym - ma dostarczać okazji do wspomnień.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 11.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.