OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza "Na Celowniku", kwartalnik poświęcony bezpieczeństwu, obronności i geopolityce

"Na Celowniku" ma docierać do instytucji związanych z bezpieczeństwem narodowym (fot: "Na celowniku")

W połowie kwietnia ukaże się pierwszy drukowany numer kwartalnika "Na Celowniku. Kwartalnik Myśli i Idei". To magazyn poświęcony bezpieczeństwu, obronności i geopolityce. Wydawać go będzie StratCom.Media

W "Na Celowniku" mają się ukazywać teksty autorów związanych z bezpieczeństwem narodowym i obronnością, m.in. byłych funkcjonariuszy wywiadu i służb mundurowych oraz specjalistów i naukowców. Teksty mają charakter felietonów i komentarzy.

- Zależało nam, żeby nie była to forma naukowa, a raczej w jasny sposób przedstawione idee - mówi Izabella Makowska-Dubiel, redaktor naczelna kwartalnika. - I ten pomysł spodobał się również autorom, którzy chętnie korzystają z lżejszej formy.

Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info

Wydawcą kwartalnika jest StratCom.Media. Nakład wynosi 1 tys. egz., ale kwartalnik jest też dostępny w formie cyfrowej. Wydanie zarówno papierowe, jak i cyfrowe będzie darmowe. Objętość pierwszego to 32 strony. - Ale już liczymy się ze zwiększeniem nakładu i objętości - mówi Makowska-Dubiel.

Pierwszy numer kwartalnika można już pobierać ze strony Nacelowniku.com. Wersja drukowana ukaże się w przyszłym tygodniu. Część nakładu trafi do instytucji związanych z bezpieczeństwem narodowym. Kolejny numer ma się ukazać przed wyborami prezydenckimi.

- Pierwszy numer wydajemy z lekkim poślizgiem, drugi wydamy planowo. Znajdą się w nim m.in. materiały poświęcone dezinformacji w kampaniach wyborczych - zapowiada szefowa "Na Celowniku".

Jak mówi redaktor naczelna, kwartalnik to projekt misyjny, a nie typowo komercyjny. - Będziemy zadowoleni, jeżeli nie będziemy musieli do niego dokładać - wyjaśnia Izabella Makowska-Dubiel. - Wydajemy od kilku lat podcast i newsletter "Na celowniku". Kwartalnik jest uzupełnieniem naszej oddolnej misji - dodaje.

Wydawca przewiduje ukazywanie się też wydań specjalnych magazynu.

(PAR, 10.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.