Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza "Na Celowniku", kwartalnik poświęcony bezpieczeństwu, obronności i geopolityce

"Na Celowniku" ma docierać do instytucji związanych z bezpieczeństwem narodowym (fot: "Na celowniku")

W połowie kwietnia ukaże się pierwszy drukowany numer kwartalnika "Na Celowniku. Kwartalnik Myśli i Idei". To magazyn poświęcony bezpieczeństwu, obronności i geopolityce. Wydawać go będzie StratCom.Media

W "Na Celowniku" mają się ukazywać teksty autorów związanych z bezpieczeństwem narodowym i obronnością, m.in. byłych funkcjonariuszy wywiadu i służb mundurowych oraz specjalistów i naukowców. Teksty mają charakter felietonów i komentarzy.

- Zależało nam, żeby nie była to forma naukowa, a raczej w jasny sposób przedstawione idee - mówi Izabella Makowska-Dubiel, redaktor naczelna kwartalnika. - I ten pomysł spodobał się również autorom, którzy chętnie korzystają z lżejszej formy.

Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info

Wydawcą kwartalnika jest StratCom.Media. Nakład wynosi 1 tys. egz., ale kwartalnik jest też dostępny w formie cyfrowej. Wydanie zarówno papierowe, jak i cyfrowe będzie darmowe. Objętość pierwszego to 32 strony. - Ale już liczymy się ze zwiększeniem nakładu i objętości - mówi Makowska-Dubiel.

Pierwszy numer kwartalnika można już pobierać ze strony Nacelowniku.com. Wersja drukowana ukaże się w przyszłym tygodniu. Część nakładu trafi do instytucji związanych z bezpieczeństwem narodowym. Kolejny numer ma się ukazać przed wyborami prezydenckimi.

- Pierwszy numer wydajemy z lekkim poślizgiem, drugi wydamy planowo. Znajdą się w nim m.in. materiały poświęcone dezinformacji w kampaniach wyborczych - zapowiada szefowa "Na Celowniku".

Jak mówi redaktor naczelna, kwartalnik to projekt misyjny, a nie typowo komercyjny. - Będziemy zadowoleni, jeżeli nie będziemy musieli do niego dokładać - wyjaśnia Izabella Makowska-Dubiel. - Wydajemy od kilku lat podcast i newsletter "Na celowniku". Kwartalnik jest uzupełnieniem naszej oddolnej misji - dodaje.

Wydawca przewiduje ukazywanie się też wydań specjalnych magazynu.

(PAR, 10.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.