”Przebojowe Polki” obniżają wyniki TVP 2
28.03.2007, 08:18
Średnio po 1,58 mln widzów przyciągnęły trzy emisje show ”Przebojowe Polki” w TVP 2. Dwójka miała w tym czasie 9,55 proc. udziału w rynku.
Show jest nadawany od 10 marca w soboty (pierwszy odcinek o 21, dwa kolejne o 20.10). Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że widownia tych pasm w ub.r. była dwukrotnie większa i wyniosła ponad 3 mln widzów. W czasie emisji ”Przebojowych Polek” Dwójkę zdystansowały inne telewizje ogólnopolskie. Polsat miał w paśmie 20.10-21 średnio 27,03 proc. udziału w rynku, TVP 1 – 26 proc., a TVN – 20,04 proc. Z odcinka na odcinek program zyskuje jednak widzów. Pierwszy przyciągnął 1,49 mln osób, drugi – 1,57 mln, a trzeci – 1,68 mln.(RUT, 28.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










