Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 28, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Przebojowe Polki” obniżają wyniki TVP 2

Średnio po 1,58 mln widzów przyciągnęły trzy emisje show ”Przebojowe Polki” w TVP 2. Dwójka miała w tym czasie 9,55 proc. udziału w rynku.

Show jest nadawany od 10 marca w soboty (pierwszy odcinek o 21, dwa kolejne o 20.10). Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że widownia tych pasm w ub.r. była dwukrotnie większa i wyniosła ponad 3 mln widzów. W czasie emisji ”Przebojowych Polek” Dwójkę zdystansowały inne telewizje ogólnopolskie. Polsat miał w paśmie 20.10-21 średnio 27,03 proc. udziału w rynku, TVP 1 – 26 proc., a TVN – 20,04 proc. Z odcinka na odcinek program zyskuje jednak widzów. Pierwszy przyciągnął 1,49 mln osób, drugi – 1,57 mln, a trzeci – 1,68 mln.

(RUT, 28.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.