Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa RMF po styczniowej podwyżce nie zmienia cen reklam na maj i czerwiec

W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące (fot. materiały prasowe)

Grupa RMF – po podwyżce wprowadzonej od stycznia – nie zmienia cen reklam na późną wiosnę.

W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące. Na okres 5 maja – 6 lipca nadawca zdecydował się utrzymać je na dotychczasowym poziomie.

Czytaj też: RMF FM znowu rozszczepia program z lokalnymi reklamami i pogodą

Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach – średnio o ok. 3 proc. – od 6 stycznia 2025 roku. Również od 6 stycznia więcej trzeba zapłacić za reklamy w Polskim Radiu. Później na podwyżki cen zdecydowały się Grupa Eurozet (od 10 lutego) i Grupa Radiowa Time (od 3 marca). 

Według Grupy Agora w 2024 roku wydatki na reklamę radiową były o 3,5 proc. wyższe niż w 2023 roku. Na 2025 rok przewiduje ona wzrost rynku reklamy radiowej w przedziale 3–6 proc.

Czytaj też: Likwidatorka Radia RDC Emilia Benedykcińska nową redaktorką naczelną stacji

(KOZ, 12.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.