Dział: PRASA

Dodano: Marzec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięcznik "Dziecko" przechodzi niewielkie zmiany

Miesięcznik parentingowy "Dziecko" (Agora SA) od kwietniowego wydania ma podtytuł "Najważniejsze dla rodziców".

Zmiana ma podkreślać filozofię magazynu, według której dziecko w życiu rodziców odgrywa najważniejszą rolę. Numer kwietniowy miesięcznika trafił do sprzedaży w trzech wersjach: z bajkami na dwóch płytach VCD (6,50 zł), z dwiema książkami dla dzieci (9,90 zł) oraz z dodatkiem ”Przewodnik po szpitalach położniczych w Polsce” (2,99 zł). Przewodnik ma 130 stron i format A5. W kolejnych miesiącach w magazynie pojawią się nowe działy. W maju będzie to dział mama sama (cykl tekstów dla samotnych matek), a od czerwca – rubryka z poradami położnej. Kwietniowe i majowe wydania ”Dziecka” wesprze promocja w prasie (czasopisma Agory, ”Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), radiu (Radio Zet, sieć Złote Przeboje) i telewizji (kanał Mini Mini). Kreację i planowanie kampanii przygotował dział marketingu czasopism Agory, a spot wyprodukowało studio Badi Badi. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika ”Dziecko” w ub.r. wyniosła 95 907 egz. (dane ZKDP).

(AW, 27.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.