Miesięcznik "Dziecko" przechodzi niewielkie zmiany
27.03.2007, 08:17
Miesięcznik parentingowy "Dziecko" (Agora SA) od kwietniowego wydania ma podtytuł "Najważniejsze dla rodziców".
Zmiana ma podkreślać filozofię magazynu, według której dziecko w życiu rodziców odgrywa najważniejszą rolę. Numer kwietniowy miesięcznika trafił do sprzedaży w trzech wersjach: z bajkami na dwóch płytach VCD (6,50 zł), z dwiema książkami dla dzieci (9,90 zł) oraz z dodatkiem ”Przewodnik po szpitalach położniczych w Polsce” (2,99 zł). Przewodnik ma 130 stron i format A5. W kolejnych miesiącach w magazynie pojawią się nowe działy. W maju będzie to dział mama sama (cykl tekstów dla samotnych matek), a od czerwca – rubryka z poradami położnej. Kwietniowe i majowe wydania ”Dziecka” wesprze promocja w prasie (czasopisma Agory, ”Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), radiu (Radio Zet, sieć Złote Przeboje) i telewizji (kanał Mini Mini). Kreację i planowanie kampanii przygotował dział marketingu czasopism Agory, a spot wyprodukowało studio Badi Badi. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika ”Dziecko” w ub.r. wyniosła 95 907 egz. (dane ZKDP).(AW, 27.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










